Onbeperkt berichten plaatsen

Heeft u klachten en/of suggesties over- of voor de moderator/ Site Adminstrator, plaats die dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Onbeperkt berichten plaatsen

Bericht door dvdijk » 05 dec 2004 11:52

De uitbreiding 'onbeperkt aantal berichten' is geinstalleerd op uw forum.
Hartelijk dank voor uw bijdrage en heel veel succes met het forum.

Met vriendelijke groet,

Ardjan
8bit.nl
8bit.be


Nou mensen, de limiet van 300 berichten plaatsen is eruit. We mogen dus nu onbeperkt berichten plaatsen ! Joepie :lol:

Groeten, Dick, Site Administrator
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 06 dec 2005 09:59

Ja jongens, we zijn weer in de lucht en kunnen onbeperkt berichten plaatsen. Ik was net even een paar dagen te laat met de betaling, maar het probleem is dus nu weer opgelost.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 10 dec 2006 17:41

Hoi Mensen,

Zoals jullie gemerkt hebben was ik de betaling voor het komende jaar weer eens vergeten. Inmiddels heb ik betaald en is het onbeperkt berichten plaatsen weer geactiveerd. Sorry voor de overlast!!

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Fred

Bericht door Fred » 11 dec 2006 09:11

Dat doet ie nou altijd in december......... :wink:

No sweat Dick! 8)

Technolab
Full Member
Full Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jun 2005 07:26

Bericht door Technolab » 11 dec 2006 09:51

ha ha ha lol...

Dan toch maar een auto incasso??????????????? he he he :twisted:
Wie geen fouten maakt leert nix

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 11 dec 2006 16:48

Auto-Incassso kan niet, daar doen ze niet aan. En Ideal werkt nog niet bij hun, jammer maar helaas. Help gewoon even volgend jaar december mij eraan te herinneren.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Technolab
Full Member
Full Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jun 2005 07:26

Bericht door Technolab » 11 dec 2006 17:19

FF in outlook .....done.
Wie geen fouten maakt leert nix

Fred

Bericht door Fred » 11 dec 2006 19:32

Lijkt mij tijd dan Master Dick gaat delegeren... 8) Zonder de indruk te wekken dat ik de beste betaler aller tijden ben, even een voorbeeldje. Werd medio juni gebeld door Sonja ( nee, niet de gevlogene), admin van de school die Mitch (kit) volgt, ze begreep er niets van, ik had betaald voordat de rekeningen de deur uit waren gaan, zij kende mij niet als wanbetaler. Dus hoe zat dit? ......Automatische betaling dus. 8)

Nog wat....Ga nu off topic....Tijdens het bezoek aan Het Instrument in de jaarbeurs@Utrech heb ik een stand moeten bezoeken van de firma techno....jawel....lab Zij vertegenwooridigen de XRF analyse-apparatuur van Oxford. Heb hier toch niet te maken met Niek??? Zou wel leuk zijn! Anders ben ik wel een beetje benieuwd naar het ontstaan van jou nick. Ben overigens benieuwd of je het bestaan van de naam Technolab in de commercieële zin kende.

On top : weet zeker dat we dit 'probleem' het volgend jaar niet meer tegenkomen... Driemaal is.......

Greetzz,
Fred

P.s ..Dank aan de master die dit toch maar mogelijk maakt voor ons, kleine onderbreking is beter dan geen aanwezigheid (correct me if I'm wrong)!!!!!
Laatst gewijzigd door Fred op 08 mar 2007 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Muisje
Junior Member
Junior Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2006 16:15

Bericht door Muisje » 11 dec 2006 19:53

:D jeeeh gelukkig maar, ik wou zo graag mn wolkie foto's laten zien aan jullie *de experts* enneh je kan in je telefoon ook een alarm zetten heh, of zullen wij het allemaal onthouden en je rond december een pm sturen :D

Technolab
Full Member
Full Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jun 2005 07:26

Bericht door Technolab » 11 dec 2006 21:05

Fred schreef:Lijkt mij tijd dan Master Dick gaat delegeren... 8) Zonder de indruk te wekken dat ik de beste betaler aller tijden ben, even een voorbeeldje. Werd medio juni gebeld door Sonja ( nee, niet de gevlogene), admin van de school die Mitch (kit) volgt, ze begreep er niets van, ik had betaald voordat de rekeningen de deur uit waren gaan, zij kende mij niet als wanbetaler. Dus hoe zat dit? ......Automatische betaling dus. 8)

Nog wat....Ga nu off topic....Tijdens het bezoek aan Het Instrument in de jaarbeurs@Utrech heb ik een stand moeten bezoeken van de firma techno....jawel....lab Zij vertegenwooridigen de XRF analyse-apparatuur van Oxford. Heb hier toch niet te maken met Niek??? Zou wel leuk zijn! Anders ben ik wel een beetje benieuwd naar het ontstaan van jou nick. Ben overigens benieuwd of je het bestaan van de naam Technolab in de commercieële zin kende.

On top : weet zeker dat we dit 'probleem' het volgend jaar niet meer tegenkomen... Driemaal is.......

Greetzz,
Fred

P.s ..Dank aan de master die dit toch maar vor ons mogelijk maakt, kleine onderbreking is beter dan geen aanwezigheid (correct me if I'm wrong)!!!!!


Meer als ééns met het laatste ........hulde hiervoor.

Nou mijn nick......

Techniek is wat ik al mijn levenlang doe zowel in mijn werk maar ook priveeee en lab....ja da's van Libbe Abe Bouma.....

Commercieel gezien kom je die naam veel tegen alom dus. :P opgelost dus. :!:
Wie geen fouten maakt leert nix

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 11 dec 2006 23:10

weet zeker dat we dit 'probleem' het volgend jaar niet meer tegenkomen... Driemaal is.......


Ja, ik weet het :roll: Maar als jullie me daarmee eens helpen. Ik moet voor 1 december betalen hahaha, alleen omdat ik werkzaam ben in het onderwijs heb ik meestal in de zomer een nieuwe agenda (Tja, die loopt niet centraal met de gewone jaarwisseling.) En aangezien ik nogal eens wat vergeet . . . . Ondanks alle moderne middelen.

Nou, de groeten maar weer. :wink: Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Gebruikersavatar
SpeedyGJ
Senior Member
Senior Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 17 mar 2005 16:28

Bericht door SpeedyGJ » 09 apr 2007 13:14

Waarom betalen, als het ook gratis kan? :o
Weerstation Holwerd
WeerForum!

Meetapparatuur: Davis Vantage Pro 2
Handwindmeters: Windmaster 2 / Inspeed Vortex

Plaats reactie