Site TIP : Onweer-online.nl

MikeG

Site TIP : Onweer-online.nl

Bericht door MikeG » 29 sep 2007 21:05

Was deze al bij jullie bekend? bij mij iig nog niet :wink:

http://www.onweer-online.nl/

Fred

Bericht door Fred » 29 sep 2007 22:05

Nooit van gehoord......? Dat meen je niet! 8)

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 30 sep 2007 17:20

Bij een groot onweerscomplex in het land heb ik deze er ook vaak wel even bij vanwege de vele bezoekers die in de shoutbox hun liveverslag geven. Deze site is een goed voorbeeld van een uit de hand gelopen hobby-site he Fred!

Gebruikersavatar
Inferno FS
Senior Member
Senior Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 16 jun 2007 17:27

Bericht door Inferno FS » 01 okt 2007 09:22

Had er ook nog nooit van gehoord. Bedankt voor de site tip
Dat is er weer eentje bij in de map Weer onder Favorieten

:P
Look up and marvel
The Cloud Appreciation Society

Nikon D60

Fred

Bericht door Fred » 01 okt 2007 16:51

Verbaas mij werkelijk dat er toch mensen met onze hobby zijn die nog nooit van O-O hadden gehoord, mede door het feit dat er hier nogal eens over gesproken is...naja, zo zie je maar. Veel plezier daar, moet lukken. Best een goede actie van Mike, na het lezen van mijn eerste reactie zou men kunnen denken dat ik dat niet zo vond, het tegendeel is waar! :oops:

@ Loek : Vond dat Henk van het beginafaan abitieus was, niks mis mee natuurlijk. In het begin was alles heel vrijblijvend, men moet ergens starten, later wordt men gedwongen tot strengere regels, ook hier hebben we dat al enigszins ervaren. E.e.a. is best wel logisch, maar de oude rotten zeggen weleens "vroeger........ :) "

Fred

Bericht door Fred » 02 okt 2007 02:17

Even gesneupt (talking Frysk or somesinge)@O-O, moest even een klein berichtje achterlaten. Eerlijk gezegd niets dan goeds betreffende hun site. Mijn account was ook nog steeds actief :?:Greetingzzz to MargA (zie Avatar) 8) :lol: Kan net...

Martijn
Senior Member
Senior Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 apr 2007 14:36

Bericht door Martijn » 02 okt 2007 13:47

Das een mooie site! :wink: