Ik zal me ook even voorstellen

Marijke

Ik zal me ook even voorstellen

Bericht door Marijke » 10 mar 2007 20:07

Hallo allemaal,

Ik ben misschien een beetje aan de late kant, maar zal me toch nog even voorstellen!

Ik ben Marijke en ik ben 30 jaar, getrouwd sinds 2000, en we hebben een zoontje van 3 jaar. Verder heb ik nog een konijn, hond , kanarie en 2 katten. Ik heb momenteel geen werk (voorheen werkte ik bij een tankstation), dus nu volledig thuismoeder en huisvrouw :( Dus weer opzoek naar een andere job! Ik was zeer verheugd toen ik het artikel in de krant las, over het weerstation Kollumerzwaag. Het enige wat me nog ontbrak was een goedwerkende pc en internetverbinding, die ik dus nu gelukkig wel heb! En sindsdien is er geen dag die voorbij gaat, dat ik niet een kijkje op de site van het weerstation neem. Ik ben al jaren geinterreseerd in het weer, vooral onweer en extreem weer vind ik geweldig.

Met dank aan Fred, die mij op het forum attendeerde!

Groeten Marijke

Fred

Bericht door Fred » 10 mar 2007 22:23

Hoi Marijke!

Leuk dat je even de tijd hebt willen nemen om even wat over jouzelf te vertellen. Ben blij dat je nu ook hier bent, praat wat gemakkelijker...
Hoop dat we daar nog veel gebruik van kunnen maken en dat je snel werk vind wat naar jou zin is. Geïnterresseerd in onweer en extreem weer....mmmm dan zullen we jou hier nog vaak terug zien toch?

Groetjes,
Fred

MikeG

Bericht door MikeG » 11 mar 2007 08:45

Welkom Marijke (ikke) op het forum.

Extreem weer is ook mijn favoriet, maar als het nu vandaag 15 graden zal worden buiten, is dit dan ook extreem weer? ;-) :lol:

Marijke

Bericht door Marijke » 11 mar 2007 10:49

Ja als je het zo bekijkt, de temparatuur is wel extreem! Ik heb een tijdje terug gelezen op nu.nl dat we deze zomer veel onweer kunnen verwachten, en temparaturen van 40 graden misschien :shock: Dat is echt extreem hoor, hoeft van mij niet. Maar dat kan wel een aardig portie onweer opleveren! We wachten af wat de zomer voor ons in petto heeft.

Groeten ikke

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 12 mar 2007 19:31

Hoi Ikke - Marijke, shit, ik raak de draad helemaal kwijt. Maar van harte welkom hier. Ik las wat over veel onweer en dat is mooi. De meesten die hier rondneusen hebben wel wat met extreem weer. Voornamelijk om het respect wat ze hebben voor de krachten van de natuur en niet als ramptoerist, om het zo maar te noemen.

Ik hoop nog veel van je te horen en aangezien je zo dicht bij woont kun je altijd nog eens op de koffie bij ons komen. Kollum - Kollumerzwaag, wat scheelt het. Dat is voor Fred wel anders, die hikt er al een hele poos aan om richting het noorden te gaan, hahaha.

Nou, ik ga weer aan het werk, moet het weerbericht nog inspreken. See Ya all.

Groeten, Dick

Edit Fred: You're right! Sorry Dick, 't is geen onwil, maar dat weet je wel. Echter het lijkt erop dat van 16 mrt t/m 5 apr vrij ben om belangrijke zaken te regelen, misschien is er dan een kans? Even voor de goede orde : Marijke=ikke! Vlg. mijn info komt Ikke uit Harkema, werkelijke naam niet bekend.

Dat moet te regelen zijn Fred. Ik hoor het wel via een PB. Gr. Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!