Weerstation Bollenstreek

MikeG

Weerstation Bollenstreek

Bericht door MikeG » 02 mar 2007 12:07

Bij deze zal ook ik me even netjes voorstellen :wink:

Ik luister naar de naam Mike, woon in Lisse, das vlakbij het Keukenhof, midden in de bollenstreek, en uiteraard heb ook ik een weersite namelijk http://www.weerstation-bollenstreek.nl

Groeten, Mike.
Laatst gewijzigd door MikeG op 03 aug 2007 19:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 02 mar 2007 16:02

Hoi Mike,

Zo, ziet er gaaf uit je site. Ik kan wel zien dat jij er veel tijd aanbesteed. Het resultaat is er dan ook naar!! Van harte welkom op dit forum en we hopen nog veel van je te horen.

Vriendelijke groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

MikeG

Bericht door MikeG » 03 mar 2007 13:38

Bedankt Dick,

Ja ik doe mn best voor de site, nog steeds niet helemaal naar mn zin, maargoed het houd me bezig, ik vind op dit moment de 1e pagina te druk worden dus zal dat tzt moeten gaan opsplitsen, heb ik weer wat te doen.

Ik ben nog niet zo heel lang bezig met deze hobby (sinds Mei 2006) maar als ik iets doe dan probeer ik me daar zover als mogelijk in te verdiepen.

Groeten, Mike.

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 03 mar 2007 18:21

nog steeds niet helemaal naar mn zin, maargoed het houd me bezig, ik vind op dit moment de 1e pagina te druk worden dus zal dat tzt moeten gaan opsplitsen, heb ik weer wat te doen


Daar begint het meestal mee. Pas op, dit gaat veel tijd kosten, maar het is wel leuk. Ik weet niet of je alleen thuis zit, want dan geeft het niet al teveel problemen. Maar voor het geval je dat niet bent, hou er rekening mee dat (in de meeste gevallen) "ze" het eerst nog leuk vind, zo'n hobby van jou. Maar als je elke avond er aan zit te werken het al snel minder leuk wordt. (Of je moet van gezeur en gemopper houden, hahaha). Enne, ik praat uit ervaring, hahaha.

Sterkte ermee!! Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

MikeG

Bericht door MikeG » 03 mar 2007 18:59

Ja ik zal het in de gaten houden ;-)

MikeG

Bericht door MikeG » 03 aug 2007 19:12

http://www.weerstation-lisse.nl is nu http://www.weerstation-bollenstreek.nl geworden.
Dit even voor de mensen die hem ergens hebben gelinkt.
weerstation-lisse bestaat voorlopig nog wel even maar zal uiteindelijk overgaan in weerstation-bollenstreek.nl.

Mvg, Mike.

Fred

Bericht door Fred » 03 aug 2007 22:13

Vedulleme Mike, nu kan ik "alles" weer omzetten... :P Nouja had ik maar de google-favo's moeten gebruiken.... Vind WS-Bollenstreek wel mooi, maar er was toch niets mis met WS-Lisse? Je maakt mij dus ook nieuwsgierig. Wel grappig...geloof dat er nog niemand is geweest die zich voorstelde, terwijl er al zoveel berichten geplaatst zijn. Je zult dus gedacht hebben....beter laat dan nooit :wink:

MikeG

Bericht door MikeG » 04 aug 2007 06:31

Fred schreef:Vedulleme Mike, nu kan ik "alles" weer omzetten... :P Nouja had ik maar de google-favo's moeten gebruiken.... Vind WS-Bollenstreek wel mooi, maar er was toch niets mis met WS-Lisse? Je maakt mij dus ook nieuwsgierig. Wel grappig...geloof dat er nog niemand is geweest die zich voorstelde, terwijl er al zoveel berichten geplaatst zijn. Je zult dus gedacht hebben....beter laat dan nooit :wink:


Weerstation Lisse blijft voorlopig nog wel even bestaan, de domeinnaam heb ik het dan over he :wink:
Waarom naar weerstation-bollenstreek.nl?, dit omdat ik per 1 december ga verhuizen,een paar kilometer verderop maar hoor, en ik zoiets had van waarom maak ik er niet gewoon een streek weerstation van :wink:
Misschien blijft de domein weerstation-lisse.nl gewoon wel naast weerstation-bollenstreek.nl bestaan dat moet ik even bekijken, op de site zelf staat uiteraard wel waar het station percies staat, wantja de bollenstreek is redelijk groot.