voorstellen

rick
Member
Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007 19:09

voorstellen

Bericht door rick » 20 feb 2007 19:12

halo iedereen ik ben hier nieuw ik heet rick ben nu 4 jaar wonent in zwijndrecht

mijn hobbys zijn extreem weer optisch winter en alles wat daar bij hoort

Fred

Bericht door Fred » 22 feb 2007 00:26

Hoi Rick,

Sorry voor de late reactie, beetje druk en heb dat daardoor steeds uitgesteld, maar de volgende woorden zijn daarom niet minder gemeend : Welkom op ons forum! Hoop dat je jou bijdragen zal blijven leveren, je bent volgens mij de meest actieve nieuwkomer aller tijden....

Overigens heb ik het vermoeden (door combinatie van de hobby's weer en kranen) dat we elkaar al eens hebben ontmoet, kan dat kloppen?

In ieder geval leuk dat je ons komt versterken, zoals je zult begrijpen zijn er veel Frische leden, maar in het streven naar landelijke dekking om berichten te verkrijgen is het natuurlijk leuk als er leden van "buiten" komen ( ben ik niet zo alleen :lol: ) Er zijn zelfs enkele mensen uit België en Duitsland.

Groet,
Fred

rick
Member
Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007 19:09

Bericht door rick » 24 feb 2007 08:18

Fred schreef:Hoi Rick,

Sorry voor de late reactie, beetje druk en heb dat daardoor steeds uitgesteld, maar de volgende woorden zijn daarom niet minder gemeend : Welkom op ons forum! Hoop dat je jou bijdragen zal blijven leveren, je bent volgens mij de meest actieve nieuwkomer aller tijden....

Overigens heb ik het vermoeden (door combinatie van de hobby's weer en kranen) dat we elkaar al eens hebben ontmoet, kan dat kloppen?

In ieder geval leuk dat je ons komt versterken, zoals je zult begrijpen zijn er veel Frische leden, maar in het streven naar landelijke dekking om berichten te verkrijgen is het natuurlijk leuk als er leden van "buiten" komen ( ben ik niet zo alleen :lol: ) Er zijn zelfs enkele mensen uit België en Duitsland.

Groet,
Fred



bedankt vor het verwelkomen maar waar moet ik jou dan al hebben ontmoet ?

Fred

Bericht door Fred » 24 feb 2007 23:58

Wel Rick daar ik mij niet heb begeven op sites die kranen beschrijven, zou dat dus op een weersite geweest moeten zijn. Het best voor de hand liggende zou dan Onweer-online zijn.