Even voorstellen....

Thierry
Full Member
Full Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:52

Even voorstellen....

Bericht door Thierry » 04 jan 2007 23:01

Hallo,

Mijn naam is Thierry van Wijland en ik kom uit Zoetermeer. Ik ben 36 jaar en ik werk bij de brandweer in Zoetermeer. Sinds begin vorig jaar ben ik in het bezit van een weerstation. Eerst een WS-3600 en sinds augustus een Davis VantagePro2. Ik heb een website over het weer die te vinden is op http://www.weerzoetermeer.nl . Ik hoop in de toekomst een bijdrage te kunnen leveren aan dit leuke forum. Voor de rest ben ik ook nog zendamateur (PE1RJX) maar deze hobby staat momenteel op een laag pittje.

Nou dat was het wel. Mochten jullie nog meer willen weten dan hoor ik dat wel.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 05 jan 2007 18:28

Hoi Thierry, van harte welkom. Natuurlijk ken ik je site al en mijn complimenten daarvoor. Ik hoop hier nog veel van je te horen.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Fred

Bericht door Fred » 07 jan 2007 00:13

Hoi Thierry,

Brandweerman, zendamateur, weerfanaat en wonend in Z'meer. Vlg. mij houd je ook nog van fotografie... Hoogste tijd voor een biertje (of zoiets bij jou of bij mij,locatie gr.dobbe). Ook een hartelijk (verlaat) welkom van een stadsgenoot.

Fred

Technolab
Full Member
Full Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jun 2005 07:26

Bericht door Technolab » 07 jan 2007 09:54

Welkom hier en veel plezier!

Brandweer he....oke.
Zoiets dus en mag je er ook in rijden?

foto
Wie geen fouten maakt leert nix

Thierry
Full Member
Full Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:52

Bericht door Thierry » 26 feb 2007 21:29

Hallo allemaal,

Bedankt voor het warme welkom en sorry voor deze wat late reactie. Fred....dat biertje lijkt mij een goed idee!

Technolab: Ik rijd inderdaad ook in die wagens. Leuke foto op die testbaan. Doen wij altijd 1 keer per jaar. Het lukt altijd wel om een keertje een 360 graden draai te maken met dat ding...hihi! :lol:

Gr.
Thierry
http://www.WeerZoetermeer.nl

Fred

Bericht door Fred » 28 feb 2007 05:10

Okee HBT,

Biertje staat koud, Zeg het maar, dan kijken we even naar de mogelijkheden. Je mag ook het hele team meenemen. Parkeerruimte genoeg ( voor de rode ..) Wil wel even een fikkie steken, maja dan komen de witte mee. Die moeten dan met behulp van jullie de Dobbe in gedreven worden :arrow: 8)

See you!
Fred

Ps.....Uhhh was toch BRANDweerzoetermeer????