voorstellen

danny.k
New
New
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2006 08:29

voorstellen

Bericht door danny.k » 03 nov 2006 21:46

Hallo


Ik ben dus danny en ben 41 jaar en gehuwd met een lief vrouwke :D .
Ik woon in gistel ,dit is gelegen in belgiè niet zover van de zee.
Hobby's zijn alles wat met het weer te maken heeft.
Mijn weerstation is een vantage pro2 van davis.
Waar ik trouwens heel tevreden over ben.
En dit alles wordt bij gehouden door weather display.
Waar je ook weather display live kunt zien op mijn website.
Die nog in volle ontwikkeling is.
http://www.weerstationgistel.be

Fred

Bericht door Fred » 04 nov 2006 15:36

Hoi Danny,

Welkom op ons forum! Hoop dat je hier veel plezier zal beleven en natuurlijk ook dat je jou steentje wilt bijdragen. Heb je de shoutbox op de frontpage gezien? Het zou zeer gewaardeerd worden als je ook daar melding wilt maken van weersomstandigheden bij jou.

Jou website ziet er nu al goed uit! Als je een bericht in de shout plaatst heb je de mogelijkheid om deze te linken. Zo kunnen we dan gemakkelijk kijken naar jou waarnemingen van dat moment :wink:

Vantage en een lief vrouwke....you must be a lucky man! :roll:

Groet,
Fred

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 04 nov 2006 16:39

Hallo Danny,

Ik sluit me helemaal aan bij Fred, je site ziet er al goed uit. Van harte welkom op dit forum en we hopen nog veel van je te horen.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

danny.k
New
New
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2006 08:29

Bericht door danny.k » 04 nov 2006 16:43

Fred schreef:Hoi Danny,

Welkom op ons forum! Hoop dat je hier veel plezier zal beleven en natuurlijk ook dat je jou steentje wilt bijdragen. Heb je de shoutbox op de frontpage gezien? Het zou zeer gewaardeerd worden als je ook daar melding wilt maken van weersomstandigheden bij jou.

Jou website ziet er nu al goed uit! Als je een bericht in de shout plaatst heb je de mogelijkheid om deze te linken. Zo kunnen we dan gemakkelijk kijken naar jou waarnemingen van dat moment :wink:

Vantage en een lief vrouwke....you must be a lucky man! :roll:

Groet,
Fred



Hi Fred

Alvast bedankt voor je reactie.
En ja ik ben inderdaad een gelukkig man :D
Maar wat bedoel je met shoutbox?
Waar vindt ik dit juist ?
Of staat dit onder een andere naam?
Ik wil er wel aan meewerken maar dan moet ik wel weten wat doen he :wink:

groetjes danny

S. Roolvink
Senior Member
Senior Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 nov 2004 15:48

Bericht door S. Roolvink » 04 nov 2006 20:14

Fred bedoeld de Shoutbox die op de hoofdpagina van de eigenaar van dit forum staat. Dat is WSK (Weerstation Kollumerzwaag)
Always expect the unexpected!!!
Weerstation Leeuwarden (WSL)
WSL Topsites

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 04 nov 2006 21:31

En als je dan eenmaal op de hoofdpagina staat moet je wel eerst naar beneden scrollen. Onder het satellietbeeld, aan de rechterkant, zie je allemaal berichten staan. Druk je op "shout" dan opent er een klein popup window (mits je popupblokker deze niet tegen houd, dan dit ongedaan maken). Daar kun je je naam invullen, eventueel een webadres (hoeft niet) en een boodschap plaatsen. Affijn, er zit ook een helpmenu in, door op het vraagteken te klikken.

Zie je daar, hahaha :wink:

Groeten nogmaals, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Fred

Bericht door Fred » 05 nov 2006 18:46

Hi Danny, Dick & Sietse,

Met de hulp van de twee meest vooraanstaande mensen op dit forum (WSK&WSL) ben je in staat geweest om de schoutbox te vinden. Het is mij al eerder opgevallen dat men de grootste moeite bleek te hebben om de shout te vinden. Bedacht hierbij ook dat het mogelijk zou zijn dat de nieuwe leden direct op het forum binnen gekomen zouden zijn, maar achtte die kans niet zo groot. Nu blijkt anders! Ben benieuwd hoe men direct op het forum binnenkomt en of het wenselijk is de voorgaande info direct te vermelden.

Groet,
Fred