Voorstellen!!!!

jontra
Full Member
Full Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 sep 2006 10:39

Voorstellen!!!!

Bericht door jontra » 16 sep 2006 11:48

Nou oke dan maar even ..

Naam: Chris
Woonplaats (standplaats weerstation): Grou

Nou kan ik hier wel een heel verhaal neer zetten ... maar neem een kijkje op onze website http://www.jontra.nl en je weet al veel meer ...

Groetjes een nieuwe member

hopende dat ik hier nog veel info mag opdoen :lol:

Gebruikersavatar
Muisje
Junior Member
Junior Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2006 16:15

Bericht door Muisje » 17 sep 2006 11:11

Welkom :D
op je pagina staat een foto met een bordje Grouw...is het nu met een w of niet :?:

jontra
Full Member
Full Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 sep 2006 10:39

Bericht door jontra » 17 sep 2006 12:52

Muisje schreef:Welkom :D
op je pagina staat een foto met een bordje Grouw...is het nu met een w of niet :?:


Dat is een foto uit de jaren 80, later moesten voor zover mij bekend alle plaats namen in het fries worden vermeld ... vandaar dat het eerst Grouw was en tegenwoordig Grou.

Hopenlijk beantwoord dit jou vraag !!!

Fred

Bericht door Fred » 23 okt 2006 07:33

Hoi Chris & Marieke,

Het wordt hier altijd zeer gewaardeerd als de leden even de moeite nemen om iets over zichzelf te vertellen. Er is tussen webmaster en moderators (een overigens ongeschreven) afspraak dat ook één van ons een welkomsbericht plaatst. Het is echt een streven dat daar aan voldaan wordt. Soms gaat het echter mis. Bij jou is dat het geval, ik heb wel eerder op jullie site gekeken, maar het berichtje is erbij ingeschoten.... excuus daarvoor! Heb wel een berichtje in jullie MB geplaatst, hoop dat dit wat helpt.

Al is het ernstig verlaat : WELKOM, hoop dat jullie hier een aanvullig op jullie weerhobby kunnen vinden en als jullie ook in de shout een linkje willen plaatsen,kan het ook omgekeerd kan werken.


@ Muisje : bedankt voor jou welkomswoord!

Groetjes,
Fred