Weer een nieuw lid erbij :)

Pinguin
Junior Member
Junior Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2006 09:27

Weer een nieuw lid erbij :)

Bericht door Pinguin » 18 mar 2006 09:37

Hallo, ik ben Eric en kom uit Amsterdam (Osdorp)

Ik heb recentelijk de TFA WS-3610 aangeschaft. Deze staat nu nog in testopstelling, maar ik hoop binnenkort de meters op het dak van ons appartementencomplex te kunnen plaatsen.
Het grappige is, dat een buurman precies hetzelfde station heeft, maar dan van La Crosse.

Ik hoop hier het 1 en ander aan tips te kunnen vinden, om de meters juist te plaatsen en te calibreren. Daarna zal spoedig de website verschijnen :)

BTW, de layout van het forum ziet er prima uit!

Afbeelding

Fred

Bericht door Fred » 18 mar 2006 13:53

Hoi Eric,

Welkom op dit forum, hoop dat je veel plezier zult beleven of zels zult doen beleven. De WS36xx serie begint wel erg goed vertegenwoordigd te raken hier. Ik vind dat een goede ontwikkeling en zal e.e.a. met belangstelling volgen! Ben je bereidt om de ontwikkelingen van jou WS te berschrijven? Dat zou leuk zijn. Ik ben daar eens aan begonnen maar kwam door chronisch tijdgebrek, tegenslagen en schijnbare onmogelijkheden niet ver mee gekomen. ( Zie topic eigen website). Okee in ieder geval succes, moet lukken!

Groeten,
Fred

Pinguin
Junior Member
Junior Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2006 09:27

Bericht door Pinguin » 19 mar 2006 09:03

Ik denk dat ik met hetzelfde probleem ga zitten: tijdgebrek.

Maar ik heb gisteren in ieder geval alvast een "testpagina" inelkaar genutseld.

Kijk hier maar eens:

http://www.pinguin.speedxs.nl/weer/Weather.htm

Fred

Bericht door Fred » 19 mar 2006 14:37

Zo! Dat ziet er al gaaf uit! Kan het nu niet echt goed bekijken ( ben aan het werk), maar zal er vannacht eens echt voor gaan "zitten". Goed werk!