Hallo allemaal

Gweaneth

Hallo allemaal

Bericht door Gweaneth » 14 sep 2005 12:10

...
Laatst gewijzigd door Gweaneth op 20 feb 2006 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 14 sep 2005 14:03

Gezellig, welkom! :lol:
Wat vrouwelijke inbreng hier is nooit weg, hehehe (word je al bang Fred?)

Grappig dat we al zo'n tijd kleppen over het weer (en de was) en dan nu bij toeval erachterkomen dat we beide op hetzelfde festival waren en ook beide Rammstein-fan zijn :)

Waar zo'n ff voorstellen op een forum al niet goed voor kan zijn!

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 14 sep 2005 20:29

Hallo Louise,

Ook van harte welkom hier. En ja, had je ook al gezien op de shoutbox. Leuk dat jullie hier nu ook komen. Ben benieuwd naar je foto's. Maak je ze ook van wat extreem weer enzo? Dan moet je ze maar eens op de site zetten, kunnen we allemaal mee genieten.

En wat betreft de was, die heb ik alleen gedaan tijdens de periode van mijn scheiding en het huwelijk met m'n huidige vrouw. Jullie raden het al, inmiddels doet zij de was (sorry Fred, hahaha) Maar als het zo uitkomt doe ik het gewoon hoor. Weet nog steeds hoe de was gesorteerd moet worden en hoe de machine werkt. De wasdroger is een ander verhaal. Daar heb ik laatst ook met mijn vingers aangezeten en nu is die stuk :roll: Ik weet van niks, hahaha.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Fred

Kleine... en grote....

Bericht door Fred » 14 sep 2005 22:09

Hoi Gwenn,

Welkom, en nu ben ik snel weer weg!!!!!!! Wordt mij te heet onder de voeten!

Groetjes,
Fred

P.S.

Had van Dick wel wat steun verwacht...... 8) Als dat zo doorgaat begin ik weleens over ramen lappen....

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 14 sep 2005 22:13

Had van Dick wel wat steun verwacht...... Als dat zo doorgaat begin ik weleens over ramen lappen....


Nou, toevallig laatst nog de ramen van mijn auto ZELF gelapt, o nee, ook dat heeft mijn vrouw gedaan :oops: , maar ik heb wel het raam van mijn motor vliegvrij gemaakt, :wink:

O ja Fred, soms maak ik het raam schoon waar de webcam achter staat, maar dat was het dan. :?

Cheers, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Fred

Bericht door Fred » 14 sep 2005 22:45

:) :D :) :P Dames?......inkoppertje!

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 15 sep 2005 06:04

Nou...ik doe ze beneden, maar de ramen boven zijn een gezamenlijk project, ikke binnen en manlief buiten, maakt ie ook direkt de (kunststof)kozijnen schoon.
Eerlijkgezegd is het wel weer de hoogste tijd om ze te doen, nog liefhebbers? :roll:



Edit Fred :
Ff denken, nog ff denken, ffw88, Zou het wel willen maar Der Dick is er sneller, heeft niet zo'n ervaring, maar is wel een stuk gezelliger (bij het lappen)....hihi heb ik mooi bedacht! Al zeg ik het zelf!

Gweaneth

Bericht door Gweaneth » 15 sep 2005 07:58

...
Laatst gewijzigd door Gweaneth op 20 feb 2006 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 16 sep 2005 16:00

@Fred: Is dat je nieuwe manier van antwoorden, IN het bericht ipv eronder?
tja das is iets wat wij dames hier niet kunnen.. :lol:

Maar ach denk maar zo: tis er nu geen weer voor, dat lappen van de ramen, tis meer weer voor lekker tv kijken, wel met de ramen dicht uiteraard! :P

Gweaneth

Bericht door Gweaneth » 16 sep 2005 21:45

...
Laatst gewijzigd door Gweaneth op 20 feb 2006 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 17 sep 2005 08:33

Achter de laptop he...hmmm...das het eerste wat hier 's morgens aangaat, ahum..
Wat de tv betreft heb ik zo mijn favo series en voor de rest mag ie wat mij betreft ook wel uit alleen woon ik hier niet alleen hè!

Vroegah was ik degene die de foto's maakte maar op één of andere manier is dat overgegaan naar die man van mij en das ook ietwat uit de hand gelopen.
Gaat van de kids tot Smalena tot mooie wolken en onweer, maar dat laatste zit hier momenteel niet echt mee..
http://www.bel.demon.nl voor wat mooie luchten etc!

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 17 sep 2005 10:20

Dat zijn mooie foto's, zelf een rolwolk erop, whalesmouth en onweersfoto's. Ga eens kijken mensen, echt de moeite waard en een compliment aan je man. Ik ga wel een topic starten waarin je linken kunt zetten naar je weerfoto's. Onder Algemeen ---> Weerfoto's.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 17 sep 2005 12:23

Namens Melle bedankt voor je compliment Dick!
Ik heb de link al even geplaatst...

Ja, leuk luchtje was dat...was die beruchte maandag die we de hele dag zo ongeveer achter de pc zaten om de buien te volgen en toen kwam me er toch een lucht aan, we waren er al helemaal klaar voor!
Beetje wind, paar rommeltjes, en dat was het dan weer...zucht...Stelde weer 2x nix voor. :x

Fred

Roze

Bericht door Fred » 18 sep 2005 13:35

He Loiuse,

Je wordt bedankt, nu is mijn witte panterpak helemaal roze........eehhhhh oef geloof dat ik mijn mond voorbij heb gepraat...... :oops:


Greetzz 8)
Laatst gewijzigd door Fred op 18 sep 2005 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 18 sep 2005 19:34

Foto? :roll:

Edit Fred ; Roze of wit? :lol:

Je kunt als het goed is overigens wel editten in je eigen berichten, toch??


In me eigen wel ja :P
Laatst gewijzigd door Loek op 19 sep 2005 06:02, 1 keer totaal gewijzigd.