Hi, ik ben Jet!

Gebruikersavatar
Jet
Member
Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jul 2005 05:26

Hi, ik ben Jet!

Bericht door Jet » 14 jul 2005 22:55

Hallooo!

Zoals de titel al doet vermoeden; mijn naam is dus Jet en woon in Haarlem.
Ik heb geen weerstation en moet eerlijk bekennen dat ik tot voor een paar weken terug helemaal ook niet geinteresseerd was in het weer. Ik heb alleen een beetje problemen met onweer en was daar informatie voor aan het zoeken om een beetje over die angst heen te komen.

Inmiddels kijk ik bijna dagelijks op deze website en ik begin het steeds leuker te vinden!
hug, Jet

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 14 jul 2005 23:36

Hoi Jet,

Hartelijk welkom. Leuk dat je ook zo meedoet op de shoutbox. En als je vragen hebt stel die dan gerust. Ik weet zeker dat we veel van elkaar kunnen leren. En op dit forum staat al genoeg informatie van een heleboel enthousiastelingen, daar ben je nog wel even zoet mee, hahaha.

Ik heb geen weerstation


Dat is geen probleem, je hebt altijd deze site nog. Enne..... misschien heb jij er binnenkort toch één, zonder daarvoor apparatuur aan te schaffen. Dat is nieuws voor iedereen. Ben nu bezig met iemand uit België om een download weerstation op deze site te krijgen met actuele data. Zowel de gewone weerdata als bliksemdetectie. De naam is al bekend, namelijk PC-WSK. Het lijkt wel wat op dat weerprogramma van Meteoconsult, alleen daar moet je vet voor betalen. Deze is natuurlijk gratis. Momenteel zitten we in de testfase. Zodra het goed is, komt er een aparte topic op dit forum en zul je het ook wel zien op de hoofdpagina van de site. Maar nog wel even geduld.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Gebruikersavatar
Jet
Member
Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jul 2005 05:26

Bericht door Jet » 14 jul 2005 23:44

Dank je wel voor je welkom.. Fred was ook al zo vriendelijk toen ik hier net kwam.... En mijn complimenten voor de website! Er is zo verschrikkelijk veel info dat het mij af en toe duizelt!

Ik heb al even rond gekeken op de website en zal zelf ook nog wel een paar vragen stellen.

Heel cool over dat nieuwe plan! Wie weet heb ik straks wel een weerstation! haha
Ik hou het in de gaten!
hug, Jet

vlugge_japie
New
New
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:53

Bericht door vlugge_japie » 15 jul 2005 16:07

dvdijk schreef:Dat is geen probleem, je hebt altijd deze site nog. Enne..... misschien heb jij er binnenkort toch één, zonder daarvoor apparatuur aan te schaffen. Dat is nieuws voor iedereen. Ben nu bezig met iemand uit België om een download weerstation op deze site te krijgen met actuele data. Zowel de gewone weerdata als bliksemdetectie. De naam is al bekend, namelijk PC-WSK. Het lijkt wel wat op dat weerprogramma van Meteoconsult, alleen daar moet je vet voor betalen. Deze is natuurlijk gratis. Momenteel zitten we in de testfase. Zodra het goed is, komt er een aparte topic op dit forum en zul je het ook wel zien op de hoofdpagina van de site. Maar nog wel even geduld.


Dat klinkt inderdaad heel interessant! Als je er meer info over hebt, hoor het graag!

René

Edit Site Admin: Als er nieuws is zijn jullie de eersten die het te horen krijgen ! :wink:
Baron's Beste Weblog: http://www.vluggejapie.com