Weerstation Leiden-centrum

sjoerd
Junior Member
Junior Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2004 21:28

Weerstation Leiden-centrum

Bericht door sjoerd » 16 dec 2004 21:40

Dag allemaal,

Ik ben Sjoerd, net 28 jaar geworden en woonachtig in het centrum van Leiden. Ik heb de opleidingen MAVO en MEAO behaald, en ben werkzaam als systeembeheerder bij het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp. Mijn grote hobby is dan ook informatica. Daarnaast ben ik ook erg veel met het weer bezig en mag ik graag naar sport kijken op televisie. Ik ben de trotse eigenaar van een WMR982N welke gelinkt is aan mijn weersite: Sjoerds Weersite

Ik ben vanaf kind af aan al geinteresseerd in het weer en hield al op jonge leeftijd een spreekbeurt over sneeuw. Mijn meest favoriete seizoen is de winter, maar dit jaar heb ik ook geleerd de zomer te waarderen. Verder vind ik storm en onweer uiteraard niet te versmaden. Mijn weerstation heb ik ruim een jaar en sinds 8 juni 2003 is mijn weersite officieel in de lucht. Verder ben ik behoorlijk actief op het Weerwoord-forum en post ik zo af en toe op het forum van weeronline.

Groeten,
Sjoerd

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Re:

Bericht door dvdijk » 16 dec 2004 22:34

Hallo Sjoerd,

Van harte welkom op dit forum en we hopen nog veel van je te horen. Wij hebben al nader kennis gemaakt, maar de rest nog niet.

Mensen, dit is de man die al die professionele modellen-analyses heeft geschreven en waarvoor een nieuwe topic is gemaakt in de categorie "Voorspellingen". Het is zeker de moeite waard om deze te lezen en ook eens naar de site van Sjoerd te surfen.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!