Bliksem treft piemel wildplasser

Je kunt hier allerlei artikelen plaatsen over het weer dat de media heeft gehaald.
Plaats reactie
Gerben KLU
Moderator
Moderator
Berichten: 99
Lid geworden op: 06 sep 2005 15:10

Bliksem treft piemel wildplasser

Bericht door Gerben KLU » 20 sep 2007 14:37

Bliksem treft piemel wildplasser
Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 20 september 2007 @ 13:33

Een motorrijder uit Kroatië zal zich nog wel eens bedenken voordat hij gaat wildplassen tijdens onweer. Ante Djindjic (29) uit Zagreb kon onlangs zijn plas tijdens een onweersbui niet ophouden en besloot zijn blaas te legen.

Veel herinnert hij zich niet meer van wat er daarna gebeurde: ''Het ene moment was ik aan het plassen, daarna lag ik ineens het ziekenhuis! Volgens mijn artsen heb ik het overleefd door mijn rubberen schoenen. Omdat de elektriciteit door mijn schoenen niet de grond kon bereiken ging het door de straal - en dus mijn penis - de aarde in.

Djindjic heeft aan de blikseminslag wat brandwonden op borst, armen en penis overgehouden. Maar het belangrijkste voor hem is dat zijn jongeheer niet onherstelbaar werd beschadigd.

(Fok!.nl)

(Edit: zei Fred laatst niet dat mannen 4 x zo veel kans hadden om door de bliksem getroffen te worden ?...kwestie van bliksemafleider op de verkeerde plaats -AU.. :shock: )

Martijn
Senior Member
Senior Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 apr 2007 14:36

Bericht door Martijn » 20 sep 2007 14:50

Die is zeer erg!

reuver
Moderator
Moderator
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 mar 2007 06:36

oeps

Bericht door reuver » 21 sep 2007 17:12

hahahahaha,
Sorry jongens kreeg even de slappe lach. :oops:
Als je slechte zin hebt even naar het forum toe staat altijd wel iets waar van je flink kunt lachen.
Begrijp me niet verkeert ik heb wel medelijden met de heren die dit overkomen.
Hoop doet leven

Fred

Freddie exrteme

Bericht door Fred » 21 sep 2007 20:02

Mmm lijkt mij wel wat zo'n leuk motorritje...Hoop doet leven? Heb begrepen dat de ca 17 cm geen verschil maakt. Kan je niets verbrandan ook...go for it :lol: De laarzen zullen wel een wat dikkere zool moeten hebben, maar 0.1mm rubber moet toch en goede vervanging zijn voor de gemiddelde man..... Ohhh mij god....zo ben ik anders nooit hoor!!!

Gebruikersavatar
Inferno FS
Senior Member
Senior Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 16 jun 2007 17:27

Bericht door Inferno FS » 24 sep 2007 13:57

Aajajaj

Die kerel die zal voor de rest van zijn dagen een straf verhaal kunnen vertellen. Hopelijk werkt hij nog naar behoren
Look up and marvel
The Cloud Appreciation Society

Nikon D60

Plaats reactie