Bliksem 16 juli Butenfjild

Plaats hier foto's van extreem weer en extreme weersituaties.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tripwire
Member
Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jul 2006 14:09

Bliksem 16 juli Butenfjild

Bericht door Tripwire » 17 jul 2007 13:34

Hallo,

ook ik ben de weg weer op gesjeesd, man wat een ugly motha van een rolwolk/shelfcloud zeg! en die trok snel over! ik kon hem ondanks de 5 cilinder niet voorblijven, daardoor hiervan ook geen foto helaas, maar de andere foto's die ik hier tegen ben gekomen zijn super!! hulde!

toen ben ik met links/rechts van de auto inslagen in de velden over Grijpskerk teruggereden, de Audi hield het best maar de dynamo riem slipte een paar keer goed door, maar wat wil je ook met al dat water... tjonge jonge zeg..

uiteindelijk zijn we in het Butenfjild belandt om de achterkant te fotograferen wat de volgende plaatjes nog opleverde:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de laatste even wat groter, dit waren dus inslagen achter elkaar binnen 1 seconde!
Afbeelding

weer een redelijk geslaagde missie..
redelijk ervaren stormchaser

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 17 jul 2007 14:38

Dat wolkie ging idd erg snel, dat wij 'm weer voorkwamen was ook meer geluk dan wijsheid, soms heb je mazzel..
Das hetzelfde dat buien direkt uit gaan doven op het moment dat Melle startklaar staat met camera enzo :wink:
Mooie plaatjes weer Tripwire, mooi stekje heb je daar!!

MikeG

Bericht door MikeG » 17 jul 2007 15:43

Ze zijn weer van TOPkwaliteit Tripwire, zekers die laatste met meerdere ontladingen vlak achter elkaar :clapping:

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 17 jul 2007 15:48

Ik zou ook zo in Blik op de weg kunnen met de snelheden die we gisteren deden..
Tis een 4 cilinder 2 liter 138 pk Peug307 met powerfilter.
Ik was, toen we de shelf zagen bijna over mijn toeren...wat een beest.
Mooie foto's heb je weer, ik zie dat de bliksem bij jou ook wat gelig is, viel mij ook op toen ik nog net een paar kiekjes kon maken.
We reden richting Groningen en het flitste, maar ik wist niet precies waar de regenzone was, dus eerst eens bij Marum etc eraf en kijken om een plekje, maar was niets alleen bomen.
Steeds dichterbij gekomen en toen hadden we een plekje en de camera op statief gezet, de ab aangesloten, instellen etc en dan dooft het weer rap uit...story off my life.
Mischien kom ik volgende keer wel naast je staan.

Melle

Martijn
Senior Member
Senior Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 apr 2007 14:36

Bericht door Martijn » 18 jul 2007 07:01

Zo heerlijke bliksems zijn dat hoor!

Plaats reactie