E-mail ontvangen bij hevig onweer?

Hier kunt u vragen stellen en beantwoorden over het chasen van onweer en onweerswolken, zoals supercells etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

E-mail ontvangen bij hevig onweer?

Bericht door dvdijk » 19 apr 2006 19:04

E-mail ontvangen bij hevig onweer?

Dat kan, want Relko van Astrogenic heeft nu weer een nieuw stukje software geschreven, dat wij gaan testen. Het programma heet TSentry. Als er hevig onweer binnen een straal van 100 kilometer wordt gedetecteerd door ons station, kan er een e-mail aan u verzonden worden, met alle informatie die u gewoonlijk ook ziet in de scrollbalk. Dit wordt gegenereerd door Nexstorm, ook van Astrogenic. Als de bui over is, krijgt u automatisch bericht. Mensen die een mailtje willen ontvangen hoeven alleen even hun e-mailadres op te geven. De rest gaat automatisch en natuurlijk is ook deze service gratis.

Vriendelijke groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Fred

Bericht door Fred » 19 apr 2006 20:11

Goede aktie! Count me in please!

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 21 apr 2006 19:07

Jullie staan erbij, Fred en Gerben. Nu maar wachten op de eerste serieuze onweersbui om te kijken of het systeem werkt, hahaha.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 25 apr 2006 10:27

Het spijt me mensen, maar ik heb dit programma er weer moeten afhalen. Het betreft een Beta versie en daardoor werd mijn systeem instabiel. Zodra er een nieuwe versie beschikbaar is, zal ik het programma opnieuw installeren en via dit medium het kenbaar maken.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Gesloten