Veel onweer Spanje, Malgrat de mar e.o.

Bent u getuige van extreem weer (geweest) dan kunt u dat hier melden.
Plaats reactie
ZaFeRiNoViiC
Senior Member
Senior Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 okt 2006 08:36

Veel onweer Spanje, Malgrat de mar e.o.

Bericht door ZaFeRiNoViiC » 07 aug 2007 08:05

Afgelopen nacht veel onweer waargenomen in de buurt van Malgrat de Mar, met felle flitsen, niet veel doners waargenomen, heb paar mooie filmpjes geschoten, zet ik later op het net als ik weer trug ben..


Groet,

Zafer

Fred

Bericht door Fred » 07 aug 2007 09:34

Haha zelfs in Malgrat is Zafer niet bij de computer weg te houden! Nouja hij heeft het in ieder geval flink naar de zin als ik het zo zie.

ZaFeRiNoViiC
Senior Member
Senior Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 okt 2006 08:36

Bericht door ZaFeRiNoViiC » 07 aug 2007 09:43

hahaha tja...

Ach het is hier te doen hoor.. ik denk even in een cafe zitten, wil wel op de hoogte blijven.. het is hier heerlijk weer... de thermometers, (die je hier bij elke opticien ziet) geven elke dag 30-35 graden aan, wel half in de zon, maar het blijft lekker... heb hier wel zon geheugenkaart lezer.. maar durf de poging niet te wagen... nog 17 dagenn... onweer was gister tegek.. heb in 1 filmpje 6-7 flitsen gefilmt.. en met eentje was ik net te laat :( dat was net een reuzen bloemkool!! fantastisch, de hele lucht kleurde.. nouja..

tot snel... ;)

Zafer

MikeG

Bericht door MikeG » 07 aug 2007 10:45

Hee vakantieman :wink: , nou ben blij dat het hier niet meer zo heet is, vond er niks aan, maarja als je natuurlijk vakantie heb dan is het wel aangenaam.

Groeten, Mike.

Gebruikersavatar
Loek
Moderator
Moderator
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:54

Bericht door Loek » 07 aug 2007 11:00

Mooi weer en als extraatje nog een mooie onweersbui ook, wat wil een mens nog meer tijdens zijn vakantie... :wink:

Fijne vakantie nog daar in het Spaanse!

ZaFeRiNoViiC
Senior Member
Senior Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 okt 2006 08:36

Bericht door ZaFeRiNoViiC » 08 aug 2007 09:19

bedankt allemaal... ;)

nu is het dus echt ´baggerweer´.. :P
16 graden en regen.. hele omslag.. 2 dagen geelden was het nog 34.. zal er maar aan moeten wennen.. als ik dat nederlandse maar niet heb meegenomen.. :P hehe.. niet dat ik jullie niks gun hoor.. ;)
Nou iedreen, tot snel, en misschien horen jullie ng wat vn me.. :D


Zafer

Fred

Bericht door Fred » 08 aug 2007 09:43

Zo Zafer daar wordt men niet vrolijk van zeg, echt café-weer dus daar. Hoop voor jullie dat dat snel zal verbeteren!

Fred

Martijn
Senior Member
Senior Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 apr 2007 14:36

Bericht door Martijn » 08 aug 2007 12:01

Je hebt daar zo hetzelfde weer als ik in Zwitserland vorig jaar, af en toe hevige onweders, elke dag meer dan 30°C maar slechts 18°C na buien. Toen ik weg ging werd het er stukken kouder. Maar effe het thuisfront bekijken is ook wel leuk hé, had het wel verwacht dat het daar hard tekeer kon gaan...

Plaats reactie