Stormschade Alkmaar...

Bent u getuige van extreem weer (geweest) dan kunt u dat hier melden.
Plaats reactie
ZaFeRiNoViiC
Senior Member
Senior Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 okt 2006 08:36

Stormschade Alkmaar...

Bericht door ZaFeRiNoViiC » 24 jul 2007 10:21

Hmm.. onze pas gemaakte overdekte patio, waar ik zo trots op was, is vannochtend half kapot gewaait, tenminste, de palen (die ong 60 cm in de grond zaten, waren met grof geweld eruit gerukt! :shock: .. en tja, kon de tuin ook nie meer in, hing naar beneden, pluggen waren zelfs uit de muur gerukt :shock: zal de foto's er even bij doen.. gelukkig zijn de golfplaten er niet afgewaaid, dan hadden er misschien wel gewonden kunnen vallen! nouja, al met al, wel weer wat geleerd, als het weer opknapt zal ik het weer moeten "herbouwe"

Afbeelding
Zo was die eerst

Afbeelding
Zo ook..

Kwam er via de achterdeur niet in, dus toen ik via de tuin kwam trof ik dit aan..:

Afbeelding

Afbeelding
Hier was de balk al een stuk naar boven geschoven, kon er zo nog net in ;)

heb de palen weer in de grond gezet, met een paar tegels dr aan, in de hoop dat het wat helpt...

Zafer

(P.s. Misschien is dit niet helemaal toepasselijk.. maarja, wou even ergens mijn ei kwijt ;) heb hem (bijna) helemaal zelf gebouwd.. en tja, dan is het wel k*t (soory voor mijn taalgebruik :oops: ) als zoiets dan stuk gaat...)

MikeG

Bericht door MikeG » 24 jul 2007 10:41

Ja je treft het niet, nouja opnieuw bouwen en dan misschien toch iets steviger.

ZaFeRiNoViiC
Senior Member
Senior Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 okt 2006 08:36

Bericht door ZaFeRiNoViiC » 24 jul 2007 10:51

ja das waar, ben blij dat het een dag na dattie klaar was gebeurde, niet volgend jaar pas ofzo, dan zou die wel meteen stuk geweest zijn, nouja, het is niet veel werk.. idd even steviger vastzetten ;)


Zafer

Fred

Bericht door Fred » 24 jul 2007 15:46

Zo Zafer,

Daar wordt men niet vrolijk van! Het is echter zoals jij zegt gelukkig is er niet veel kapotgegaan. Als je hulp modig hebt zeg je het maar, ben zelf zeer bedreven in het plaatsen van schuttingen. Elke keer als er een briesje opsteekt, ligt i weer om! Denk dus dat je wel een beter hulpje kunt gebruiken :oops:

Groet,
Fred

ZaFeRiNoViiC
Senior Member
Senior Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 okt 2006 08:36

Bericht door ZaFeRiNoViiC » 24 jul 2007 15:51

Hmm van zulk soort berichten word ik dus vrolijk :D

haha, dat probleem ken ik met schuttingen, wij zijn al 1,5jaar bezig met het bouwen van een "schutting" :lol: .. maar er komt maar niks van ;) nee maar het is al geregeld, we hadden nog wat balken over, en we gaan gaan waarschijnlijk cement storten!.. om de palen heen, nouja, bedankt voor het aanbod Fred ;).. het was wel ff schrikken, want was er gister net klaar mee.. Maar al met al is het goed afgelope :D

Zafer

Martijn
Senior Member
Senior Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 apr 2007 14:36

Bericht door Martijn » 25 jul 2007 07:37

Op de groententuin was er in mijn dorp ook schade, wat palen van planten en touwtjes van planten waren kapot gegaan en de planten in de open aarde zijn om ver gewaaid, het zag er een beetje uit als een ravage en dat te bedenken dat het maar van 8.10-9.10 gisteren hier erg hard gewaaid heeft met een maximale windstoot van 24.6 m/s om 8.21 gemeten.

Plaats reactie