ws2305 icm heavy weather 2 en convertor geeft blauw scherm

Welke hardware gebruik je? Of stel je vragen en/of opmerkingen over hardware
Plaats reactie
hermanicus
Junior Member
Junior Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2005 20:21

ws2305 icm heavy weather 2 en convertor geeft blauw scherm

Bericht door hermanicus » 08 aug 2007 19:20

Wie weet dé oplossing voor het volgende probleem, zodra ik dit aansluit op mijn laptop met een sweex van serial naar usb convertor dan gaat de pc vroeg of laat op het beruchte blauwe scherm met foutmeldingen, herstarten is dan het enige wat ik doen. De foutmeldingen die dan op het scherm komen zijn te snel weer weg om ze hier kunnen te vermelden. Ik had dit probleem onder XP ook maar minder dan onder Vista.

iig bedankt voor alle reacties

MikeG

Bericht door MikeG » 08 aug 2007 20:48

Tsja, dit kan van alles zijn, ik zou denken aan de juiste drivers die je mist.
Ook kan het een geheugen probleem zijn, dit omdat je het met xp ook al had alleen nu erger, misschien is Vista nog zwaarder voor je geheugen.

Heb je ook wel eens een blauwscherm zonder deze converter?

Welkom terug trouwens, je laatste reactie op dit forum was in 2005 :wink:

Maar zo zie je maar weer. ook in Vista hebben ze een blauwscherm ingebouwd, dat snap ik niet, als ze dat nou gewoon uit de software halen dan hebben we nooit last van een blauw scherm :shock: :lol: :wink: LOL

hermanicus
Junior Member
Junior Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2005 20:21

Bericht door hermanicus » 09 aug 2007 19:47

ik geloof niet zo in een missende driver, ik heb meerdere malen alles geupdated, ook heeft deze pc 2gb aan intern geheugen dat moet dus ook wel goed zitten. Verder nooit geen bluaw scherm. Waar ik bang voor ben is dat de Sweex convertor er een potje van maakt maar ik kan dat verder niet testen. Het zou fijn zijn als er iemand zijn ervaringen kan delen met zo'n zelfde convertor icm met de WS.

Maar ik ben iig blij met je reactie, en ik ben niet weggeweest van het forum hoor, ik ben een beetje een stille :)

Plaats reactie