Kapot weerstation

Welke hardware gebruik je? Of stel je vragen en/of opmerkingen over hardware
Plaats reactie
VEMAR
New
New
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2007 01:41

Kapot weerstation

Bericht door VEMAR » 10 jun 2007 01:49

Hele tijd geleden kocht ik via een Nederlandse webwinkel "weershop". Het weerstation WS 3600 ging stuk en ik diende het terug te sturen. Kort daarop verdween de onlinewinkel en kreeg geen respons meer op mijn mails over mijn toestel.

Dus foetsie 250 €.

Heeft er iemand soortgelijke ervaring gehad met deze webwinkel of weet van waar die snoodaard naar toe is ?

Vriendelijke groet
Marc

MikeG

Bericht door MikeG » 10 jun 2007 10:47

Hoi Marc, welkom op het forum.

Je komt erin met een naar bericht, heb je geen rechtsbijstand verzekering ofzo of misschien kan dit bij de consumentenbond neergelegd worden, als er meerdere klachten zijn kan er misschien iets ondernomen worden.

Ik hoop dat je ervaringen op dit forum beter zullen zijn dan bij die webwinkel :wink:

Groeten, Mike.

Marijke

Bericht door Marijke » 10 jun 2007 11:55

Hoi Marc,

Ook namens de hele crew, welkom op ons forum!
Dat is niet zo leuk Marc, ik zou je hetzelfde advies willen geven wat MikeG al heeft gedaan.

Laat je ons het verdere verloop even weten, hoop toch dat je je recht gaat halen! Want dit lijkt natuurlijk nergens op!

Dus als er andere leden zijn die hier meer info kunnen verschaffen, dan houdt Marc zich aanbevolen!

Groeten Marijke

James
Full Member
Full Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 sep 2007 15:16

Bericht door James » 26 sep 2007 15:51

Hallo Marc,
Ik merk dat Uw bericht reeds van in juni is, dus mogelijk is alles reeds opgelost (hopelijk voor U)
Zelf had ik ook een WS3600 gekocht bij 'De Weershop' en had problemen met dit toestel, gaf steeds verkeerde waarden, schakelde zelf alarmen in enz ik heb telefonisch contact genomen met deze firma en er werd mij gevraagd om het toestel terug te brengen, heb dit gedaan en kreeg een ander toestel naar keuze in de plaats zonder problemen zonder vragen.
Deze firma is echter wel in Belgie (Kapellen) gevestigd en niet in Nederland dus ik weet niet of het dezelfde firma is. www.weershop.be/ in elk geval succes ermee.
groeten James

Plaats reactie