Ws 3600

Welke hardware gebruik je? Of stel je vragen en/of opmerkingen over hardware
Plaats reactie
Sjouk
New
New
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2007 10:28

Ws 3600

Bericht door Sjouk » 21 jan 2007 11:00

Hallo,

Hier ben ik nog een keer. Wie raadt mij de aanschaf van de WS 3600 aan en wie niet .Graag de reden wil ik van u weten want het gaat wel om ca. € 225,00. Alternatieven met dezelfde mogelijkheden zijn zeer welkom gezien ik maar een leek ben op dit gebied maar wil mij graag verdiepen in het weer in combinatie met mijn pc.

B.v.d. met een vriendelijke groet Sjouk uit Soest.

Fred

Bericht door Fred » 21 jan 2007 11:46

Hoi Sjouk,

Je vraag is begrijpelijk, maar ook moeilijk te beantwoorden. Men kan niet kijken in iemand's portemonee. Zou je willen adviseren om ens wat rond te kijken op het forum. Wij kunnen geen duidelijke uitspraak doen over het best aan te schaffen WS. Ook in deze geldt : alle waren naar zijn geld.
Er is absoluut geen sprake van belangenverstrengeling, niemand van onze club heeft enig belang bij het promoten van welk WS dan ook! De leden geven hun welgemeende oordeel. Persoonlijk weet ik wel wat ik zou moeten adviseren, maar ja dat prachtige stukje technisch vernuft is voor mij voorlopig niet weggelegd.

Sorry!

Ehhh trouwens...... na een moeilijk gevalletje nachtdienst.... Zie ik nu pas een nieuwe deelnemer aan onze club. WELCUM!!!! Sorry (again) Hoop dat je hier zult vinden wat je zoekt

Gebruikersavatar
SpeedyGJ
Senior Member
Senior Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 17 mar 2005 16:28

Bericht door SpeedyGJ » 21 jan 2007 16:03

Ik heb zelf slechte ervaring met de 3610 (gewoon dezelfde als de 3600.). Het staat hier wel op het forum.

http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=W ... 4&start=30
Weerstation Holwerd
WeerForum!

Meetapparatuur: Davis Vantage Pro 2
Handwindmeters: Windmaster 2 / Inspeed Vortex

Plaats reactie