Weerhut Ventileren

Welke hardware gebruik je? Of stel je vragen en/of opmerkingen over hardware
Plaats reactie
ZaFeRiNoViiC
Senior Member
Senior Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 okt 2006 08:36

Weerhut Ventileren

Bericht door ZaFeRiNoViiC » 17 nov 2006 11:35

heeej mensen, ik heb een weerhut gemaakt, ik heb geen flauw idee hoe ik foto's moet lata zien, miss emailen ofzo? Wat ik wou vragen is, ik wil hem graag ventileren, heeft iemand een idee hoe? wel beetje goedkoop natuurlijk, ga er geen 100'en euro's aan uit geven( misschien beetje overdreven :P )
Het gaat om een houten weerhut van ong 40X40X40 (hxbxl) staat op 1,5 m hoogte,, in de tuin, richting het zuiden, en wil hem heel graag ventileren, als de zon schijnt heb ik hele valse metingen, en is best irritant... wie kan me helpen???

Groeten,
Zafer

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 19 nov 2006 00:02

Hoi daar,

Hier is al een topic van, maar ik weet niet of je die al gevonden hebt. Kijk hier maar eens.

Veel succes, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

ZaFeRiNoViiC
Senior Member
Senior Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 okt 2006 08:36

Bericht door ZaFeRiNoViiC » 19 nov 2006 00:07

oo ok :wink:

Bedankt :) ik ga die zoekmachine denk vaker gebruiken.. kan ik zelf zoeken.. scheelt jullie weer ;)
Ik moet dan nog even kijken hoe en wat... bedankt, en alvast welterusten :wink:

MikeG

Re: Weerhut Ventileren

Bericht door MikeG » 03 mar 2007 13:25

Foto's laten zien is natuurlijk altijd leuk.

Ik zal in het kort uitleggen hoe je zoiets kan doen.

Ga naar http://imageshack.us/.
-klik op "kiezen" en zoek de foto op op je harde schijf die je wil laten zien in het forum.
-Klik daarna op "host it", hierna kopieer je "Hotlink for forums (1)" hier bij je bericht. (kopieren/plakken)
-controleer wel even met "voorbeeld" of alles is goed gegaan.

Suc6 ermee.

ZaFeRiNoViiC schreef:heeej mensen, ik heb een weerhut gemaakt, ik heb geen flauw idee hoe ik foto's moet lata zien, miss emailen ofzo? Wat ik wou vragen is, ik wil hem graag ventileren, heeft iemand een idee hoe? wel beetje goedkoop natuurlijk, ga er geen 100'en euro's aan uit geven( misschien beetje overdreven :P )
Het gaat om een houten weerhut van ong 40X40X40 (hxbxl) staat op 1,5 m hoogte,, in de tuin, richting het zuiden, en wil hem heel graag ventileren, als de zon schijnt heb ik hele valse metingen, en is best irritant... wie kan me helpen???

Groeten,
Zafer

Plaats reactie