:cry: Vorig jaar november heb ik een WS 3600 aangeschaft, de regenmeter heeft het wel 1 week gedaan ! :(
Na een week totaal geen doorgifte meer van de neerslag (de rest werkte perfect !)
Contact opgenomen met de leverancier en de gehele set om mogen ruilen, want wat ik ook deed geen leven meer in de regenmeter......
2e de set in januari ontvangen (het omruilen koste nogal wat tijd)
Regenmeter perfect ! tot twee weken geleden....... geen data meer :(
Hier en daar wat informatie ingewonnen, de Reed sensor van de regenmeter doorgemeten en deze werkt goed !
Dus volgens mij zit het probleem op het printplaatje van de zender, maar ja waar???
Ik heb een mail naar La Crosse gestuurd en daar wordt je dus helemaal niet wijzer van, die denken waarschijnlijk dat de gebruikers niet kunnen lezen, want ze kwamen met de de installatie gebruiksaanwijzing op de proppen...... Vraag wie heeft dit zelfde probleem gehad en hoe is dit te verhelpen, ik begin danig te twijfelen aan de kwaliteit van de apparatuur terwijl ze ze toch ook niet weggeven.