Welk weerstation? en welke zeker niet?

Welke hardware gebruik je? Of stel je vragen en/of opmerkingen over hardware
Plaats reactie
dvandorenmalen
New
New
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2005 10:14

Welk weerstation? en welke zeker niet?

Bericht door dvandorenmalen » 31 mei 2005 10:28

Hallo allemaal,

Ik wil graag een weerstation aanschaffen maar heb geen idee welke merken en types goed bekend staan? De weerstations waar ik tot nu toe naar gekeken heb zijn:
UNIFORM 3600
HOTEL 2305
Huger wmr 928
Huger wmr 968
Vantage Pro2 Model 6152

Wie is bekend met deze modellen en kan mij vertellen of ze accuraat zijn. Als iemand een ander model weet wat beter is hoor ik het graag.
Ik wil de mogelijkheid hebben om hem op de computer aan te sluiten en eventueel uit te breiden met extra sensoren bv watertemp.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!

Groetjes,
Daan van Dorenmalen[/list]

dvandorenmalen
New
New
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2005 10:14

Bericht door dvandorenmalen » 01 jun 2005 16:47

Als je een van de vernoemde weerstations hebt zou ik ook graag willen weten of ie bevalt!!!!!!!!]

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 01 jun 2005 20:34

UNIFORM 3600
HOTEL 2305
Huger wmr 928
Huger wmr 968
Vantage Pro2 Model 6152


Ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik alleen de Vantage Pro ken, maar die heb ik zelf niet. Wel heb ik gehoord dat dit een van de besten is voor deze prijs. Misschien moet je eens kijken op vergelijkingspagina's, daar staan meestal wel reviews bij. De Huger is volgens mij ook een goede keus. Maar wat wil je ermee doen? Alleen gegevens verzamelen of deze ook op internet zetten?

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Plaats reactie