Weerrapport 2005

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Weerrapport 2005

Bericht door dvdijk » 02 dec 2004 19:28

Hallo weervrienden,

Na de afgelopen jaren heb ik mijn traditie in ere gehouden. Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan mijn vernieuwde (het orginele) weerdocument. Het heeft me weer enige maanden gekost, maar het document is nu ook helemaal opnieuw opgebouwd. Je kan het document gebruiken om je weerwaarnemingen in, in te vullen en om langjarige gemiddelden ermee te vergelijken. Het is gemaakt in excel en rekent automatisch gemiddelden en totalen uit. Voor elke maand is er weer een apart tabblad evenals een tabblad voor het jaaroverzicht. Ik heb het vanavond op de website geplaatst en is daar vrij te downloaden. Eventuele uitleg heb ik gegeven in het titelblad en je kunt ook een paar screenshots bekijken. Ik hoop dat de gene die het document willen gebruiken er veel plezier aan beleven.


Met vriendelijke groeten,

Robert M. uit Arnhem (Via WeerWoord.be)


Weerstation Arnhem
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Plaats reactie