weerstation WS 3600 van La Crosse

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
Gert
Junior Member
Junior Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jul 2007 09:49

weerstation WS 3600 van La Crosse

Bericht door Gert » 02 jul 2007 21:18

Hallo allemaal,ik ben nieuw hier op het forum,
en ik hoop er veel aan te hebben.
Mijn vraag is : hoe kan dat als mijn station steeds uitvalt,en na een tijdje weer aangaat?iemand die het weet..
Ik ben sinds kort een website,maar het programma wepublisher geeft de regen niet door,iemand die hier wat over kan vertellen?
Is er iemand die wat leukere software heeft waar ik aan kan komen?
Alvast vriendelijk dank

M.V.G.
Gert
website is nog in aanbouw.

Fred

Bericht door Fred » 02 jul 2007 22:40

Hoi Gert!

Welkom, ben ervan overtuigd dat je hier veel info kan ontdekken c.q. plezier zal kunnen beleven. Mis echter wel een omschrijving van het door jou aangeschfte WS, maar heb een idee dat dat de WS3600 zal zijn. Klopt dat? Ach er zijn mensen met een splinter in het oog, andere hebben een behoorlijke gezichtsbeperking door een balk....Had de aanvangeven info in het topic over het hoofd gezien. :oops:

Voor wat betreft de software, daar ben ik niet echt in bedreven, maar we zullen er wel alles aan doen om jou vraag te beantwoorden.

Weet niet hoe je het forum hebt benaderd, vandaar misschien ten overvloede... OP de Frontpage Kan je via het drop down menu 'software' heel wat vinden.

Hoor graag van jou.


Groet,
Fred

MikeG

Bericht door MikeG » 03 jul 2007 16:57

Hoi Gert,

Welkom op het Forum,

Op onderstaande link kan je Heavyweather (demo) downloaden, is een zeer mooi programma voor jou WS3600.

http://www.heavyweather.info/new_english_uk/index.html

Gebruik eens de zoekfunctie op dit forum, dan wordt je denk al een stuk wijzer :wink:

Groeten, Mike.

Gebruikersavatar
Meteo Almelo
New
New
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2007 05:57

Bericht door Meteo Almelo » 24 dec 2007 05:59

@Mike: Dat is toch geen demo maar een echte software, ik heb hem daar ook gewoon weer gedownload ;).

Plaats reactie