Weerstation WS 3600

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wietse
Full Member
Full Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2007 11:38

Weerstation WS 3600

Bericht door Wietse » 24 jun 2007 09:27

Hoi

Mijn weerstation is vannacht zomaar uitgevallen, alles zat er in netwerkadapter, batterijen. Ik alles weer aangesloten, misschien zat het niet allemaal goed ofzo. Hij doet het weer, alleen de tijd gaat niet meer via de sateliet hij maakt geen verbinding meer, dat icoontje staat ook niet meer aan of knippert, weet iemand wat ik moet doen, ik vind dat namelijk wel jammer. Als dat echt kapot is, of moet je dat instellen? Normaal doet hij het dan over een poosje via de sateliet.

Groetjes, Wietse

MikeG

Bericht door MikeG » 24 jun 2007 10:04

Hmmmmmmmm, even de handleiding lezen voor die tijdsinstelling, of doet hij het alweer?, omdat ze zegt dat het even kan duren........

Ja dat uitvallen daar heb ik geen idee van, geen stroomstoring gehad ofzo?, of dat er idd misschien de adaptor niet goed vast zat? en als je nu de adaptor loshaalt blijft hij het dan wel doen? zo niet dan zijn je batterijen misschien ook leeg nu.

Ik ben benieuwd............

Groeten, Mike.

Gebruikersavatar
Wietse
Full Member
Full Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2007 11:38

Bericht door Wietse » 26 jun 2007 15:38

Het klokje deed het opeens weer :). Het probleem is opgelost. En dit topic kan dicht.

Plaats reactie