Nieuwe update Weatherlink van Davis (versie 5.7.1)

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
Thierry
Full Member
Full Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:52

Nieuwe update Weatherlink van Davis (versie 5.7.1)

Bericht door Thierry » 06 mar 2007 11:12

Sinds 05-03-07 is er een nieuwe versie van Weatherlink beschikbaar op de site van Davis http://www.davisnet.com/support/weather/software.asp

WeatherLink for Windows v 5.7.1 Update

Version 5.7.1 Features
1. Modified Daylight Savings for 2007 new dates.
2. Included hourly and last 24-hour rain in the APRS packet.
3. Changed default APRS default server to "rotate.aprs.net" and port 14580.
4. Changed console diagnostic screen to show version number for new console and keep the firmware date for older console.
5. Fixed bug for not showing up the yearly rainfall on the "Set Yearly Rain" dialog box correctly in "mm".


Doe er uw voordeel mee....

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
WeerZoetermeer.nl

MikeG

Bericht door MikeG » 06 mar 2007 11:43

Kijk dit zijn goeie berichten, beter dan de weersberichten voor de komende dagen ;-)

Ik ga vanavond meteen de boel upgraden :thanks:

MikeG

Bericht door MikeG » 06 mar 2007 11:45

Zie alleen dat het bericht 3x op het forum staat :shock:

Thierry
Full Member
Full Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:52

Bericht door Thierry » 06 mar 2007 13:55

Vaag..... :shock: :shock: :shock:

Maar inmiddels opgeloast.. :wink:

Gr.
Thierry
WeerZoetermeer.nl

MikeG

Bericht door MikeG » 06 mar 2007 16:23

Ik neem aan dat jij de update al heb gedaan?
Moet je dan alle instellingen weer opnieuw invoeren (ftp enzo ) of pakt hij dat vanzelf over?

Thierry
Full Member
Full Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:52

Bericht door Thierry » 06 mar 2007 18:23

Ik heb de update zojuist even gedaan. Zorg dat Weatherlink niet draait op het moment dat je de update doet. Bij de vraag of je ook de usb driver wilt installeren gewoon nee antwoorden want die is volgens mij gewoon het zelfde. Ik heb voor de zekerheid even een backup gemaakt van versie 5.7.0. Gaat het fout dan zet je zo alles terug.

Succes!

Gr.
Thierry
WeerZoetermeer.nl

MikeG

Bericht door MikeG » 06 mar 2007 18:57

Nou ook hier de v5.7.1 geinstalleerd, alles loopt verders goed na de installatie, dus de oude instellingen pakt hij gewoon over.

Thierry
Full Member
Full Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:52

Bericht door Thierry » 06 mar 2007 19:03

Helaas maar weing echt veranderingen. Ik zou het wel prettig vinden als de kleuren van de grafieken voor het internet aangepast kunnen worden. Ik bedoel dan de lijntjes. Nu kan je alleen kiezen uit kleur of zwart waarbij bij kleur Weatherlink zelf een kleur kiest. Heb je een gele achtergrond dan zet Weatherlink bij solarsensor een gele lijn en dat is niet echt handig. Maar goed....misschien komt dat nog wel eens.

Gr.
Thierry
WeerZoetermeer.nl

Plaats reactie