Software voor WS3600 en andere stations.

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
Joop
Full Member
Full Member
Berichten: 31
Lid geworden op: 19 okt 2006 15:07

Software voor WS3600 en andere stations.

Bericht door Joop » 16 nov 2006 23:33

Hallo mensen,
Even wil ik laten weten dat ik wel een leuke software heb gevonden, en waarmee je toch snel mee aan de gang kunt.Zelf gebruik ik de WS3600 en laat de history.dat maken door HeavyWeather, dit is het orginele programma, en WsWin32,exe is het weer programma dat de handel berekend en netjes afwerkt, met ruime mogelijkheden, ook voor andere station's die direct op de com poort of via een converter naar usb poort is allemaal mogelijk.Het demo programma staat hier: http://www.pc-wetterstation.de/ is ruim voldoende voor het uit te testen, uiteindelijk als je het wil hebben is 30 euro niet te veel voor zo'n uitgebreid programma, ik heb het nu een paar dagen op de site staan maar er zullen nog wel wat foutjes in zitten, maar loopt prima.Hier mijn site: http://members.home.nl/weerinbeegden/
het is nog niet klaar maar komt nog wel.Normaal werk ik nooit met Windows,dus is even wennen. :D
Groetjes
Joop

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 17 nov 2006 16:42

ik heb het nu een paar dagen op de site staan maar er zullen nog wel wat foutjes in zitten, maar loopt prima.


Hoi Joop,

Ik ben onder de indruk, zeker gezien het feit dat je geen ervaring hebt met Windows. Zie er allemaal leuk uit en ik denk dat je met dit programma een hoop mensen blij maakt. Er zijn namelijk al veel vragen gesteld over WS3600 en misschien dat dit (programma) de oplossing is.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Joop
Full Member
Full Member
Berichten: 31
Lid geworden op: 19 okt 2006 15:07

Bericht door Joop » 17 nov 2006 17:00

Tja klopt zeer weinig ervaring, ik had gelezen dat meerdere zoiets zochten vandaar dat ik dit even kenbaar maak, voor andere die interessen hebben. Er staan nog een paar foutjes op de site, zoals die wind roos moet nog een stukje aan komen met de gegevens van de wind.
Maar heb ik nog niet gevonden waar de fout zit, we zoeken verder.
Groetjes,
Joop

Fred

Bericht door Fred » 17 nov 2006 17:24

Zeer onder de indruk van de verzamelgrafiek! De rest weet je al. Bedankt Joop, prima werk!

Joop
Full Member
Full Member
Berichten: 31
Lid geworden op: 19 okt 2006 15:07

Bericht door Joop » 17 nov 2006 17:44

O graag gedaan, maar jullie site is toch wel het neusje van de zalm moet ik zeggen daar steekt menig uurtje werk in, daar kom ik nu wel achter als je zelf wat aan het rommelen bent.
Joop

Edit Fred : We doen allen ons best Joop, maar de waarheid gebied mij te zeggen dat 99.9% van de activiteiten op het conto van ons master Dick staan !!

Plaats reactie