vws vs heavyweather

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
olivier
Full Member
Full Member
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jun 2006 09:02

vws vs heavyweather

Bericht door olivier » 10 aug 2006 17:12

hallo mensuh,

Nou gaat al die tijd goed met de communicatie tussen vws en heavyweather 3600 de progammá's dacht ik goed te doen een nieuwe pc aan te schaffen, want waar het op draaide was niet zo stabiel meer en had zijn beste tijd gehad.
maar nu het probleem, heavyweather draait gewoon op de com poort, en als ik deze alleen opstart functioneert het gewoon, maar als ik vws opstart en vws zou het moeten openen dan wordt er gezegdt: '' could not open port'' nu kan ik het ook zonder de data doen van hvw maar heb het liever met de data.

Weet iemand hier meer van?

Greetz

Olivier

WsR

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 10 aug 2006 18:31

Hoi daar,

Je moet VWS opnieuw configureren, zodat de juiste compoort gepakt wordt. Dat is een kwestie van proberen. Waarschijnlijk zitten de compoorten op je nieuwe computer net wat anders. Dat zelfde heb ik ook gehad en ik kan wel weer chagarijnig worden als ik er aan denk. Gelukkig is het goed gekomen, na veel zoeken. Dus, succes met testen. Je moet echt alles langslopen en kunt het beste andere randapparatuur eerst uit zetten.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

olivier
Full Member
Full Member
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jun 2006 09:02

Bericht door olivier » 11 aug 2006 06:08

Hoi Dick,

Chagerijnig hoe kom je daar nou bij? kanonnne wat vervelend is dat, en wat betreft het uittesten heb ik al zoveel geprobeerd, hij geeft 2 com poorten weer terwijl er maar 1 is, dus heb ik er al een uit gezet, en toen deed hvw het ook pas, en voor de rest heb ik ook weinig randapparatuur, en wat r is gaat via usb.

maar gaat het nog proberen.

Greetz,
Olivier

Plaats reactie