HULP

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
Erik_31_
Junior Member
Junior Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2006 22:10

HULP

Bericht door Erik_31_ » 12 jul 2006 22:09

geachte lezers

ik wil graag hulp willen bij het juist configureren van wxtoimg ben er nu al een week mee bezig maar het lukt me gewoon weg niet om het goed te krijgen ik ten einde raad :cry: .

Erik
Je hoeft niet gek te zijn om lid te worden van dit forum, maar het helpt wel als je prettig gestoord bent.

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 13 jul 2006 05:51

Hoi Erik,

Kun je misschien ook een link naar een site geven waarover wat meer info staat over dat programma. Dan kan ik wat beter zoeken. Ik ken het programma niet en heb tot nu toe weinig tijd gehad. Dat veranderd komende week.

Groeten, Dick
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

S. Roolvink
Senior Member
Senior Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 nov 2004 15:48

Bericht door S. Roolvink » 13 jul 2006 06:00

Informeer eens bij de eigenaar van Meteo Centraal in Winschoten.
Die doet veel aan ontvangst van satellietbeelden. Die kan je vast wel helpen. Of hij reageert is een tweede, want dat is vaak het probleem. Maar niet geschoten is altijd mis.
http://www.metselaarmeteo-winschoten.nl ... /index.php

Sietse.

ps. stel je vraag ook eens op het forum van VWK. Daar zijn ook genoeg mensen die zich hier mee bezig houden. http://forum.vwkweb.nl/
Always expect the unexpected!!!
Weerstation Leeuwarden (WSL)
WSL Topsites

Fred

Bericht door Fred » 13 jul 2006 16:10

Nou Erik, had dus wel zin!

Wie zei er .......



V V V V V V V V V V 8) :lol: Groeten aan Siets!

Erik_31_
Junior Member
Junior Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2006 22:10

Bericht door Erik_31_ » 13 jul 2006 17:23

hoe bedoel je fred snap je ff niet :?
Je hoeft niet gek te zijn om lid te worden van dit forum, maar het helpt wel als je prettig gestoord bent.

Plaats reactie