software ws3600

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
Aschwin
Junior Member
Junior Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2006 14:30

software ws3600

Bericht door Aschwin » 11 feb 2006 14:35

Hallo,

Ik heb de software van HW 1.1 geinstalleerd, een verloopje voor de seriele kabel gekocht (merk eminent).
Na veel gehannes leest het programma de actuele waarde, te zien in "current weather" via het handje kun je ook de overige gegevens zien.
maar nu...

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn opgeslagen data kan zien, ik heb wel 60x diverse handleidingen gelezen...
de history.dat wordt niet gevuld..

heeft iemand een oplossing?

alvast dank

Aschwin

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 11 feb 2006 14:51

Hallo Aschwin,

Je moet wel verwijzen naar het bestandje history.dat en ik weet niet of je dat wel gedaan hebt. Dat gaat als volgt:

- Ga naar show history
- Ga naar change history files
- Let op, het bestandje moet eindigen op .dat en de naam ervoor mag jezelf bedenken
- Als dat het niet is kijk dan even naar de settings, hoevaak moet er data bewaard worden, want dat stel je daar in.

Als dat het niet is, laat je het me maar weten.

Groeten, Dick

Ps: Gebruik je de nieuwste versie Pro 1.1? Anders kun je die hier downloaden. :wink:
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Aschwin
Junior Member
Junior Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2006 14:30

Bericht door Aschwin » 11 feb 2006 18:05

Dick,

ik denk toch dat het aan de kabel ligt, geen 2 weg comms.
In de lay-out kan ik bekijken wat mijn waarde is, maar niet resetten.
van de week de kabel ruilen voor een ander merk waar wel 2 weg mogelijk is (en ook op de doos staat).
nog bedankt voor de hulp !

Aschwin

Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Bericht door dvdijk » 11 feb 2006 21:33

Is goed hoor Aschwin, als de boel operationeel is laat het dan me horen. En zeker als je straks een eigen website o.i.d. hebt.

Groeten, Dick :lol:
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Plaats reactie