Extreem Weer Prognose Nederland (EWP NL)

Welke software gebruik jij voor het zenden (FTP-en) naar het Internet en wat is je ervaring daarmee. Stel vragen of geef opmerkingen over software .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dvdijk
Senior Member
Senior Member
Berichten: 424
Lid geworden op: 31 okt 2004 16:24

Extreem Weer Prognose Nederland (EWP NL)

Bericht door dvdijk » 05 jun 2005 20:08

Extreem Weer Prognose Nederland (EWP NL)

Sinds kort is op de site van Weerstation Kollumerzwaag "Extreem Weer Prognose NL" in gebruik genomen. EWP NL is tot stand gekomen in samenwerking met Swen Johanssen "Svensk Askvarning" uit Sweden en wordt in licentie door WSK gebruikt. Op dit systeem kunt u zien of er extreem is te verwachten en wat de kans daar op is. Bij grote kans gaat het "alarm" oplichten en bij "zeer grote kans" binkt tevens het "gevaar"symbool, ten teken dat het gevaarlijk kan worden door blikseminslagen, regen, hagel en wind(stoten). Het systeem wordt dagelijks geupdate. De laatste update is linksonder zichtbaar. Als het systeem offline of in pauze is staat dit rechtsboven in het model. Zo kunt u elke keer de status monitoren. Onder het model ziet u een button. Als u hierop klikt krijgt u uitleg van de symbolen etc.

Afbeelding

Graag zien wij uw reacties op dit systeem. Denk eraan, dit systeem is copyright, dus NIET stiekum stelen !! :wink:

Groeten, Dick van Dijk
Extreme Weather - Thunderstorms ! Devastating and Loud, Windy and Frightening but......always Exciting!

Fred

Bericht door Fred » 07 jun 2005 02:09

Mooie aanvulling, you're growing stronger every day! 8)

johnny2020
New
New
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2005 17:05

Bericht door johnny2020 » 23 aug 2005 17:09

hoi,

is dat een software of zo?

Ik zou dat graag op mijn website willen installeren, maar heb al overal op hun website gezocht en ik vind er geen informatie over.


mvg
Stephane

Fred

EWP

Bericht door Fred » 23 aug 2005 17:55

Hoi Stephane,

Als reactie op jou eerste berichtje op het forum, hartelijk welkom!

EWP is niet de downloaden van WSK. Je kunt het schema zien halverwege de pagina onder de radar-/ satelietbeelden, de uitleg is weer even lager te vinden.

Of er mogelijkheden bestaan om het op jou site te kunnen plaatsen weet ik niet, daarvoor kan je het best een PB'tje sturen aan de starter van dit topic, onze webmaster DvDijk.

Groeten,
Fred

johnny2020
New
New
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2005 17:05

Bericht door johnny2020 » 23 aug 2005 22:14

bedankt, ik zal is een PB sturen

Stephane

Plaats reactie